החזרי מס לשכירים - מרכז המס הישראלי

כיצד יועץ עסקי יכול לסייע לבית העסק בהתנהלות הפיננסית שלו?

לבדיקת זכאות מהירה להחזרי מס:

תוכן עניינים

הוצאה מוכרת במס

הוצאה מוכרת במס

הוצאה מוכרת במס, המכונה גם הוצאה מותרת בניכוי, היא הוצאה עסקית המשמשת לצורך ייצור הכנסה, ולכן ניתן לקזזה מההכנסות החייבות במס. זוהי זכות משמעותית לעסקים,

המשך קריאה »
אמנות למניעת כפל מס

אמנות למניעת כפל מס

אמנות למניעת כפל מס: המפתח להשקעות בינלאומיות ללא דאגות 💰 בעולם גלובלי, שבו עסקים חוצים גבולות 🌍 וחברות פועלות במספר מדינות, אמנות למניעת כפל מס

המשך קריאה »
ג"מח הלוואות ללא ריבית

ג"מח הלוואות

גמ"ח הלוואות: קרן אור של תקווה כלכלית בעולם של ריביות בתוך המירוץ הבלתי פוסק של החיים המודרניים, לעתים אנו נתקלים במכשולים כלכליים בלתי צפויים. חשבון

המשך קריאה »

כשמדובר בניהול עסק הרי שישנם הרבה פרטים קטנים שצריך להתחשב בהם. החל מניהול השירות ו/או הלקוחות, דרך ניהול הספקים, צוות העובדים ועד לניהול פיננסי נכון המהווה כאחד מן היסודות החשובים ביותר להצלחה עסקית.

אם אתם מרגישים לעיתים שאתם הולכים לאיבוד בנבכי המספרים והדוחות, הרי שלעתים ניתן וחשוב לפנות לגורם חיצוני שיבחן את המספרים בקפידה. יועץ עסקי יכול להיות הפתרון המושלם עבור בית העסק שלכם, ולהתוות יחד אתכם את האסטרטגיה הנכונה.

יועץ עסקי או יועץ מס? למי כדאי לפנות?

יועץ עסקי הוא מומחה שמגיע מבחוץ ומביא איתו ניסיון וידע בתחום הפיננסי והעסקי. מטרתו העיקרית היא לעזור לכם לראות את התמונה הגדולה ולשפר את התנהלות העסק שלכם. הוא לא רק מספק ייעוץ, אלא גם יכול להוביל תהליכים ולסייע בקבלת החלטות חשובות.

לעומתו, יועץ מס מתייחס אך ורק להיבט המס. היועץ העסקי יכול בהחלט לעשות שימוש ביועצי מס העובדים יחד איתו, ובכך לספק לכם מעטפת רחבה הרבה יותר; זאת אם אתם חשים שהתנהלותכם הפיננסית הכללית איננה מצליחה להביא את העסק אל עבר היעדים שהצבתם.

כיצד בפועל, בשטח, היועץ העסקי מסייע בניהול הפיננסי של העסק?

יועצים עסקיים יכולים לסייע במגוון רחב של היבטים שונים ומשתנים. ואכן, אם בוחנים כל עסק ועסק העובר ליווי עסקי צמוד, מגלים שההתייחסות היא שונה ומשתנה. עם זאת, ניתן להתייחס למספר היבטים כלליים התואמים למגוון רחב של עסקים:

בניית תקציב ותכנון פיננסי, כאשר היועץ העסקי מסייע בבניית תקציב מתאים לעסק שלכם. הוא לוקח בחשבון את כל ההכנסות וההוצאות, ומסייע לכם להבין איך לנהל את התקציב בצורה יעילה. התכנון הפיננסי כולל גם חיזוי תזרים מזומנים וזיהוי נקודות תורפה שעלולות לפגוע בניהול הכספים.

לצד זאת, הרי שגם הכנת הדוחות הכספיים היא לא משימה פשוטה, וחשוב שהיא תתבצע בצורה מדויקת. היועץ העסקי מסייע בהכנת הדוחות השונים כגון מאזן, דו"ח רווח והפסד ודו"חות תזרים מזומנים. הוא גם מסביר כיצד לקרוא ולהבין את הדוחות כדי שתוכלו לקבל תמונה ברורה של מצבו הפיננסי של העסק.

תזרים מזומנים חיובי הוא מפתח להצלחה עסקית. יועץ עסקי מנתח את תזרים המזומנים הנוכחי ומזהה אפשרויות לשיפור. הוא מסייע בניהול החובות והזמנות, ובחיזוק הקשר עם הספקים והלקוחות.

ולבסוף ניתוח עלויות אף הוא אחד מתפקידיו המרכזיים של היועץ העסקי. הוא בודק היכן ניתן לחסוך ואילו עלויות ניתן להפחית. ייתכן שתופתעו לגלות כמה כסף ניתן לחסוך בניהול נכון של ההוצאות.

ומה לגבי נושא המס?

נושא המס הוא חלק חשוב ולא פחות מורכב בהתנהלות הפיננסית של כל עסק. יועץ עסקי יכול לסייע גם בתחום זה במספר דרכים כמו תכנון מס וייעוץ בנוגע להטבות מס.

עם זאת, חשוב לפנות לגורם מקצועי, ומרבית היועצים העסקיים כאמור, דואגים לצוות לצידם שורה של אנשי ונשות מקצוע המתפקדים כיועצים חיצוניים.

לסיכום, יועץ עסקי יכול להיות העוגן הפיננסי של העסק שלכם. בעזרתו, תוכלו לבנות תקציב יעיל, לנהל דוחות כספיים בצורה נכונה, לשפר את תזרים המזומנים ולהתמודד עם נושא המס בצורה מיטבית. הוא מביא איתו ידע וניסיון שמסייעים לקבל החלטות נבונות ולשפר את ההתנהלות הפיננסית של העסק. כך תוכלו להתרכז בפיתוח והצמחת העסק, ולדעת שהפיננסים שלכם בידיים טובות.